ABD ordusu, Pasifik Okyanusu'nun doğusunda uyuşturucu taşıdığı iddia edilen bir tekneye yönelik saldırı düzenlediğini ve saldırıda 2 kişinin öldüğünü duyurdu.
ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM) tarafından yapılan açıklamada, saldırının 3 Haziran tarihinde gerçekleştirildiği belirtildi. Açıklamada, "Terörist örgütler tarafından işletildiği" ileri sürülen teknenin istihbarat çalışmaları sonucunda Doğu Pasifik'te uyuşturucu kaçakçılığı faaliyetlerinde bulunduğunun tespit edildiği iddia edildi.
ABD’nin düzenlediği saldırı sonucunda teknede bulunan 2 kişinin öldüğü, saldırıda ABD personelinden yaralanan olmadığı ifade edildi.
Son dönemde Karayipler ve Pasifik Okyanusu'nda uyuşturucu kaçakçılığı yaptığı öne sürülen bazı deniz araçları ABD tarafından hedef alınıyor. (İLKHA)