Azerbaycan ile 33 milyar metreküplük doğal gaz anlaşması;

Azerbaycan ile 33 milyar metreküplük doğal gaz anlaşması

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, katıldığı televizyon programında, Azerbaycan ile toplam 33 milyar metreküplük yeni bir doğal gaz tedarik anlaşması yapıldığını açıkladı....

Bakan Bayraktar, anlaşma kapsamında Azerbaycan’daki Abşeron Sahası’ndan yıllık 2,25 milyar metreküp doğal gazın 15 yıl boyunca Türkiye’ye sağlanacağını belirterek, tedarikin 2029 yılında başlayacağını ifade etti.

Gazın boru hattı üzerinden Türkiye’ye ulaştırılacağını kaydetti. Anlaşmanın uzun vadeli ve uygun fiyatlı olduğunu vurgulayan Bayraktar, söz konusu tedarikin Türkiye’nin arz güvenliğine önemli katkı sağlayacağını dile getirdi. (İLKHA)

Kaynak: 502429

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum