Bingöl’de itfaiye ekipleri tehlike oluşturan buzları temizliyor;

Bingöl’de itfaiye ekipleri tehlike oluşturan buzları temizliyor

Bingöl’de son dönemde etkili olan soğuk hava ve kar yağışı sonrasında şehir merkezindeki binaların çatı saçaklarında oluşan buz sarkıtları, yaya ve araç trafiği için ciddi can ve mal güvenliği riski oluşturuyor. Bu durum üzerine yetkililer, riskleri azaltmak için çalışma başlattı....

İl genelinde soğukların etkisini sürdürmesiyle birlikte binaların saçaklarında biriken uzun buz sarkıtları oluştu.

Kontrolsüz şekilde düşebilen bu buz kütleleri, kaldırımlar ve cadde üstlerinde yürüyen vatandaşlar için potansiyel tehlike arz ediyor.

Bu nedenle Bingöl Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, gerekli güvenlik önlemlerini alarak buz sarkıtlarını tek tek temizlemeye başladı.  (İLKHA)

 

Kaynak: 502624

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum