GSS borcu olanlara sağlık hizmeti için süre uzatımı;

GSS borcu olanlara sağlık hizmeti için süre uzatımı

Genel sağlık sigortası ve Bağ-Kur prim borcu bulunan vatandaşların devlet ve üniversite hastanelerinden yararlanmasına imkan tanıyan uygulama 2026 sonuna kadar uzatıldı....

Bağ-Kur ve genel sağlık sigortası (GSS) prim borcu nedeniyle sağlık hizmeti alamayan vatandaşlara tanınan uygulamanın süresi uzatıldı. Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı kararıyla, söz konusu düzenlemenin 31 Aralık 2026’ya kadar devam etmesi kararlaştırıldı.

Karara göre, GSS’li olup prim borcu bulunan Türkiye vatandaşları ile bakmakla yükümlü oldukları kişiler, prim borcu olup olmadığına bakılmaksızın Sağlık Bakanlığı’na bağlı sağlık tesisleri ile devlet üniversitesi hastanelerinde sunulan sağlık hizmetlerinden yararlanabilecek. (İLKHA)

Kaynak: 503070

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum