ABD ile Danimarka arasında Grönland diplomasisi;

ABD ile Danimarka arasında Grönland diplomasisi

Danimarka ve Grönland Dışişleri Bakanları, Washington'da ABD heyeti ile bir araya gelecek....

Danimarka ve Grönland Dışişleri Bakanları, Washington'da ABD Başkan Yardımcısı JD Vance ve Dışişleri Bakanı Marco Rubio ile görüşecek.

Danimarka Dışişleri Bakanı Lars Lokke Rasmussen, Grönland konusunu ele alacaklarını belirterek, “ABD Başkan Yardımcısı JD Vance de toplantıya katılmak istediğini belirtti ve görüşmeye ev sahipliği yapacak. Bu nedenle toplantı Beyaz Saray'da gerçekleştirilecek” ifadelerini kullandı.. (İLKHA)

Kaynak: 504675

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum