Trump'tan yine tehdit: İran anlaşmazsa daha yüksek seviyede bombalayacağız;

Trump'tan yine tehdit: İran anlaşmazsa daha yüksek seviyede bombalayacağız

ABD Başkanı Donald Trump, barış anlaşmasına varılmaması halinde İran'ı çok daha yüksek seviyede bombalamakla tehdit etti....

Trump, yaptığı açıklamada, Tahran'ın Washington ile bir barış anlaşmasına varmaması halinde ABD güçlerinin "öncekine göre çok daha yüksek bir seviyede ve yoğunlukta" bombardımana yeniden başlayacağını söyledi.

Truth Social hesabında Trump, şunları yazdı: "İran'ın üzerinde anlaşılanları vermeyi kabul etmesi durumunda -ki bu belki de büyük bir varsayım- zaten efsanevi olan Destansı Öfke sona erecek ve son derece etkili abluka, Hürmüz Boğazı'nın İran da dahil olmak üzere herkese açık olmasına izin verecektir."

Trump, "Eğer anlaşmaya varamazlarsa, bombalama başlayacak ve ne yazık ki, öncekine kıyasla çok daha yüksek bir seviyede ve yoğunlukta olacak." diye ekledi. (İLKHA)

Kaynak: 530995

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum