Ordu'da 21 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı;

Ordu'da 21 işçi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Ordu'da yedikleri yemekten rahatsızlanan tekstil fabrikasında çalışan 21 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı....

Ulubey ilçesinde faaliyet gösteren tekstil fabrikasında çalışan işçilerden bazıları, yemek yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.

Haber verilmesi üzerine bölgeye polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

İşçiler, kentteki çeşitli hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. (İLKHA)

Kaynak: 533031

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum