Mardin’de iki aile arasındaki 13 yıllık husumet sona erdi;

Mardin’de iki aile arasındaki 13 yıllık husumet sona erdi

Mardin’in Nusaybin ilçesinde Yalı ve Ökten aileleri arasında 13 yıl önce yaşanan elim bir olay sonrası oluşan husumet, sağduyu ve arabuluculuk girişimleriyle barışla sonuçlandı....

İlçenin kanaat önderlerinden Fikret Aslan ve Şeyh Sebih Elçioğlu öncülüğünde yürütülen süreçte, iki ailenin ileri gelenleri de barışın sağlanması adına destek verdi.

Süreçte ayrıca HEMIKA Derneği Başkanı Nasrettin Keskin, Selman Aslan, Açıkyol Köyü Afere Sosyal Yardımlaşma Dayanışma ve Kültür Derneği Başkanı Mehmet Emin Kaya ile mağdur tarafın akrabaları Osman Ökten ve Ali Yıldız da iki tarafın itidalli yaklaşması ve barışın tesis edilmesi adına etkin rol aldı.

Düğün salonunda gerçekleştirilen barış yemeğine Nusaybin Kaymakamı Evren Çakır, kurum müdürleri, STK temsilcileri, kanaat önderleri ve her iki ailenin yakınları katıldı.

Program sonunda taraflar birbirleriyle selamlaşarak, birlik ve kardeşlik mesajı verdi. (İLKHA)

Kaynak: 533442

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum