Kamu işçilerine ilave tediye ödemeleri başlıyor;

Kamu işçilerine ilave tediye ödemeleri başlıyor

Kamu işçilerine yönelik ilave tediye ödemelerinin tarihleri belli oldu. Resmî Gazete’de yayımlanan karara göre ödemeler iki taksit hâlinde yapılacak. İlave tediyenin birinci yarısı yarın ödenecek....

Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre, ilave tediyenin birinci yarısı 22 Mayıs tarihinde, ikinci yarısı ise 18 Aralık tarihinde ödenecek.

Milyonlarca kamu işçisini ilgilendiren düzenlemeyle birlikte çalışanlar, ilk ödeme taksitini Kurban Bayramı öncesinde almış olacak.

Karar, Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. (İLKHA)

Kaynak: 534585

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum