Kanada’dan işgalci rejime gözaltındaki Kanada vatandaşları tepkisi;

Kanada’dan işgalci rejime gözaltındaki Kanada vatandaşları tepkisi

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, işgalci rejim tarafından gözaltında tutulan Kanada vatandaşlarının maruz kaldığı kötü muameleye tepki gösterdi....

Kanada Dışişleri Bakanı Anita Anand, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, yetkililerden Kanada vatandaşlarının işgalci rejimince esir adlığı süreçte ağır kötü muameleye uğradığına ilişkin bilgi aldığını belirtti. Gözaltındaki Kanada vatandaşlarının Türkiye’ye ulaştığını ifade eden Anand, Kanada Dışişleri Bakanlığı konsolosluk görevlilerinin sahada bulunduğunu ve vatandaşların ihtiyaç duyduğu acil tıbbi desteğin sağlandığını kaydetti. Anand, Kanada vatandaşlarının en kısa sürede ülkelerine dönebilmeleri için çalışmaların sürdüğünü bildirdi.

Kanada’nın, işgalci rejimin kaçırdığı Kanada vatandaşlarına yönelik gerçekleştirilen ağır kötü muameleyi kesin bir dille kınadığını belirten Anand, sorumluların hesap vermesi gerektiğini ifade etti.

Açıklamada, gelişmelere ilişkin yeni bilgilerin kamuoyuyla paylaşılmaya devam edileceği kaydedildi. (İLKHA)

Kaynak: 534732

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum