Kırmızı bültenle aranan 10 DAİŞ mensubu Suriye’de yakalandı;

Kırmızı bültenle aranan 10 DAİŞ mensubu Suriye’de yakalandı

MİT ile Suriye İstihbarat Servisinin koordineli yürüttüğü operasyon kapsamında, kırmızı bültenle aranan 10 DAİŞ mensubu Suriye’de yakalanarak Türkiye’ye getirildi....

MİT’in yürüttüğü çalışmalar kapsamında, Türkiye’den Suriye’ye geçerek DAİŞ’e katılan Türk kökenli şüphelilerin örgüt bünyesinde faaliyet gösterdiği belirlendi.

MİT’in, DAİŞ üyelerinin Suriye’de bulunduğunu belirlemesinin ardından Suriye İstihbarat Servisi ile koordinasyon sağlandı. Ortak yürütülen saha çalışmaları sonucunda şüphelilerin yerleri tespit edilerek hareketleri takip altına alındı.

Düzenlenen operasyonla yakalanan 10 DAİŞ mensubu Türkiye’ye getirildi.

Terörle Mücadele Daire Başkanlığı ile MİT’in ortak yürüttüğü çalışmalar kapsamında, şüphelilerden 9’u çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

Zanlılardan birinin ise gözaltı sürecinin uzatıldığı öğrenildi. (İLKHA)

Kaynak: 535052

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum