Diyarbakır'da seyir halindeki otomobil alev aldı;

Diyarbakır'da seyir halindeki otomobil alev aldı

Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde seyir halindeki otomobilin alev alması paniğe neden oldu....

Olay, Çınar ilçe merkezi Çınar Devlet Hastanesi yakınlarında meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki 34 GD 8905 otomobil, henüz bilinmeyen bir nedenle alev aldı.

Yangına yoldan geçen vatandaşlar yangın söndürme tüpleri ile müdahale ederek, söndürdü.

Yanan araç kullanılamaz duruma geldi. (İLKHA)

Kaynak: 535600

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum