Su alarak batma tehlikesi geçiren balıkçı teknesindeki 3 kişi kurtarıldı;

Su alarak batma tehlikesi geçiren balıkçı teknesindeki 3 kişi kurtarıldı

Antalya'nın Kemer ilçesi açıklarında su alarak batma tehlikesi geçiren balıkçı teknesindeki 3 kişi, Sahil Güvenlik ekiplerince kurtarıldı....

Kemer ilçesi açıklarında içerisinde 3 kişinin bulunduğu balıkçı teknesinin su alarak batma tehlikesi geçirdiği ve yardım talebinde bulunulduğu bilgisinin alınması üzerine bölgeye Sahil Güvenlik Botu sevk edildi.

Sahil Güvenlik Komutanlığı ekiplerince başlatılan kurtarma çalışmaları sonucunda teknede bulunan 3 kişi bota alınarak kurtarıldı.

Su alan lastik botun ise Çaltıcak Balıkçı Barınağı'na intikal ettirildiği öğrenildi. (İLKHA)  

Kaynak: 535889

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum