Diyarbakır’da kontrolden çıkan otomobil kaza yaptı: 2 yaralı;

Diyarbakır’da kontrolden çıkan otomobil kaza yaptı: 2 yaralı

Diyarbakır'ın Bağlar ilçesinde kontrolden çıkan otomobil, trafik ışıkları ve kaldırıma çarptı. Araçta bulunan 2 kişi yaralandı....

Kaza, Bağlar ilçesi Bağcılar Mahallesi Yenihal Caddesi üzerinde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, 35 S 0021 plakalı otomobil sürücüsünün kontrolünden çıkarak trafik ışıkları ve kaldırıma çarptı.

Kazada, araçta bulunan 2 kişi yaralandı.

Yaralılar, olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansla hastaneye kaldırıldı. (İLKHA)

Kaynak: 535901

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum