Osmaniye'de otomobil park halindeki kamyonete çarptı: 3 yaralı
Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde, park halindeki kamyonete çarpan otomobildeki 3 kişi yaralandı....
Kaza, Kadirli ilçesi Şehit Mustafa Yağız Mahallesi, Tapu Tepesi mevkiinde meydana geldi.
Park halindeki kamyonete çarpan otomobildeki 3 kişi yaralandı.
Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Yaralılar, ambulanslarla Kadirli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Kazayla ilgili inceleme başlatıldı. (İLKHA)
Kaynak: 536003
İlgili Haberler



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.