Osmaniye'de otomobil park halindeki kamyonete çarptı: 3 yaralı;

Osmaniye'de otomobil park halindeki kamyonete çarptı: 3 yaralı

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde, park halindeki kamyonete çarpan otomobildeki 3 kişi yaralandı....

Kaza, Kadirli ilçesi Şehit Mustafa Yağız Mahallesi, Tapu Tepesi mevkiinde meydana geldi.

Park halindeki kamyonete çarpan otomobildeki 3 kişi yaralandı.

Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine 112 Acil Sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Yaralılar, ambulanslarla Kadirli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. 

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı. (İLKHA)

Kaynak: 536003

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum