ABD, Doğu Pasifik'te bir tekneyi daha hedef aldı: 2 ölü;

ABD, Doğu Pasifik'te bir tekneyi daha hedef aldı: 2 ölü

ABD ordusu, Doğu Pasifik Okyanusu'nda bir tekneye saldırı düzenlediğini ve olayda 2 kişinin öldürüldüğünü açıkladı....

ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM), sosyal medya platformu X üzerinden yaptığı açıklamada, teknenin Doğu Pasifik'te uyuşturucu kaçakçılığı faaliyetlerinde bulunduğunun değerlendirildiği öne sürüldü.

Saldırıda teknedeki 2 kişinin öldürüldüğü belirtildi.

ABD'nin son dönemde Karayipler ve Pasifik Okyanusu'nda uyuşturucu kaçakçılığıyla bağlantılı olduğunu ileri sürdüğü bazı teknelere doğrudan müdahalelerde bulunması, uluslararası kamuoyunda "yargısız infaz" tartışmalarını da beraberinde getiriyor. (İLKHA)

Kaynak: 537170

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum