Bursa’da öğretmenlere orman yangınlarıyla mücadele eğitimi verildi;

Bursa’da öğretmenlere orman yangınlarıyla mücadele eğitimi verildi

Bursa Orman Bölge Müdürlüğü ve Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde, orman yangınlarının önlenmesi ve toplumda farkındalık oluşturulması amacıyla öğretmenlere yönelik eğitim programı düzenlendi....

Program kapsamında öğretmenlere, orman yangınlarının çıkış nedenleri, insan kaynaklı risk faktörleri ve yangınların önlenmesine yönelik temel tedbirler hakkında bilgi verildi. Ayrıca yangın anında doğru davranış biçimleri, acil durumlarda yapılması gerekenler ve ihbar süreçleri detaylı şekilde ele alındı.

Eğitimde, öğretmenlerin öğrencilere yönelik bilinçlendirme çalışmalarında kullanabilecekleri yöntemler de paylaşıldı. Orman yangınlarıyla mücadelede erken farkındalığın önemine dikkat çekilirken, eğitim faaliyetlerinin sürdürülebilir şekilde devam edeceği belirtildi.

Programın, öğrencilerde çevre bilincinin artırılması ve yangın riskine karşı toplumsal duyarlılığın güçlendirilmesine katkı sağlaması hedefleniyor. (İLKHA)

Kaynak: 537285

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum