Antalya'da su alan teknedeki 4 kişi kurtarıldı;

Antalya'da su alan teknedeki 4 kişi kurtarıldı

Antalya'nın Muratpaşa ilçesi açıklarında su alan teknedeki 4 kişi, Sahil Güvenlik ekiplerince kurtarıldı....

Muratpaşa ilçesi açıklarında içerisinde 4 kişinin bulunduğu özel teknenin su aldığı ve yardım talebinde bulunulduğu bilgisinin alınması üzerine bölgeye Sahil Güvenlik Komutanlığına ait Sahil Güvenlik Botu sevk edildi.

Başlatılan kurtarma çalışmaları sonucunda teknedeki 4 kişi Sahil Güvenlik Botu'na alınarak kurtarıldı.

Söz konusu özel tekne ise ekiplerce Antalya Limanı'na çekildi. (İLKHA)

Kaynak: 538826

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum