Dışişleri Bakanı Fidan, Katar Başbakanı ve ABD'li müzakerecilerle görüştü;

Dışişleri Bakanı Fidan, Katar Başbakanı ve ABD'li müzakerecilerle görüştü

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al Sani ve ABD'li müzakerecilerle İran konusunda telefon görüşmeleri gerçekleştirdi....

Dışişleri Bakanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre görüşmelerde, ABD ve İran arasındaki müzakerelerle ilgili görüş alışverişinde bulunuldu.

Bakan Fidan, sürecin bir an önce sonuçlanmasını ve kalıcı barışa ulaşılmasını temenni ettiklerini, Türkiye'nin müzakerelere destek vermeyi sürdüreceğini belirtti. (İLKHA)

Kaynak: 539384

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum