Karne heyecanı yaşayan öğrenciler tatil planlarını ve meslek hayallerini anlattı;

Karne heyecanı yaşayan öğrenciler tatil planlarını ve meslek hayallerini anlattı

Malatya'da 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle öğrenciler karne sevinci yaşadı. Öğrenciler, yaz tatilinde yapacaklarını ve gelecekte kurdukları meslek hayallerini anlattı....

Malatya'da öğrenciler, eğitim öğretim yılını tamamlayarak yaz tatiline başladı. Karne heyecanını yaşayan öğrenciler, tatil planlarını ve geleceğe dair hedeflerini İLKHA mikrofonuna paylaştı.

Hamza Yıldırım

"Karnemi aldığım için heyecanlıyım"

Karne aldığı için heyecanlı olduğunu dile getiren Hamza Yıldırım, "Okul bitti, karnemizi aldık. O yüzden heyecanlıyım. Tatilde arkadaşımla oynayacağım. Ondan sonra motorumu süreceğim. Bir tane kardeşim var, onunla oynayacağım." dedi.

Zeynep Yaren Güner

"Büyüyünce doktor olmak istiyorum"

Karnesini aldığı için mutlu olduğunu belirten Zeynep Yaren Güner, "Karnemi aldığım için çok mutluyum. Tatilde kitap okuyacağım. Evde dinleneceğim, gezmelere gideceğim. Büyüyünce doktor olmak istiyorum." ifadelerini kullandı.

Mehmet Ali Erşahin

"Tatilde kitap okuyacağım, ders çalışacağım"

Karne sevincini paylaşan Mehmet Ali Erşahin, "Bugün karne aldım. Çok mutluyum. Sayın valimiz geldi. Karnemi verdi. Karnemi aldım. Hediyeler falan verildi. Bahçemiz var. Derslerimi çalışacağım. Ondan sonra kayısıda çalışacağım." diye konuştu.

Mehmet Ayna

"Çok mutluyum ve heyecanlıyım"

Yaz tatilini verimli geçirmek istediğini söyleyen Mehmet Ayna, "Bugün karnemizi aldık. Çok mutluyum, heyecanlıyım. Tatilde derslerimi çalışacağım. Etkinlik yapmayı düşünüyorum. Kitap okuyacağım. Derslerimi çalışacağım." dedi.

Hümeyra Yeli

"Tatilde bol bol kitap okuyacağım"

Öğrencilerden Hümeyra Yeli, "Karnemi çok beğendim. Özellikle sinema hediye bileti çok güzel. Gitmeyi düşünüyorum. Tatilde bol bol kitap okuyacağım. Öğrendiğimiz konularla ilgili biraz daha fazla ders çalışacağım. O yüzden de öğrenmiş olacağım. Gezmeyi düşünüyorum. Kitap okumayı düşünüyorum, çalışmayı düşünüyorum. Genellikle annem de babam bana çok çok ders öğretiyor. Onun için onlara da teşekkür ediyorum." ifadelerini kullandı.

Elif Duru Türkoğlu

"Veteriner ya da avukat olmak istiyorum"

Karne gününün çok güzel geçtiğini ifade eden Elif Duru Türkoğlu, "Bugün çok güzel bir gündü. Çok güzeldi, çok eğlendim, çok mutlu oldum. Hem de hediyeleri de çok sevdim. Çok teşekkür ederim. Karnemi de çok beğendim. Çok güzel bir karnem. Tatilde gezmeyi, ödev yapmayı, kitap okumayı düşünüyorum. Büyüyünce ya veteriner ya da avukat olmak istiyorum. İkisinden biri artık hangisi olursa." şeklinde konuştu.

Siraç Doğan

"Gezdiğimiz yerlerde kitap okuyacağım, derslerimi yapacağım"

Öğrencilerden Siraç Doğan ise "Bugün valimiz karne verdi. Şu an çok heyecanlıyım. Hatta hediyeler de verdi bize. Okulu çok özleyeceğim. Tatilde de biz daha önce Türkiye'nin yarısını gezmiştik. Bir yarısını daha gezeceğiz. Gezdiğimiz yerlerde kitap okuyacağım, derslerimi yapacağım, denize gireceğim." dedi. (İLKHA)

Kaynak: 542999

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum