Malatya'da Şahnahan Mahallesi Yeni Camii ibadete açıldı;

Malatya'da Şahnahan Mahallesi Yeni Camii ibadete açıldı

Depremde zarar gören ve yeniden inşa edilen Yeşilyurt ilçesi Şahnahan Mahallesi Yeni Camii, kılınan Cuma namazıyla yeniden ibadete açıldı....

Program, Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başladı.

Ardından selamlama konuşmasını yapan İl Müftüsü Ramazan Dolu, camilerin toplumun birlik ve beraberliğinin sembolü olduğunu vurguladı.

Daha sonra Yeşilyurt Kaymakamı Hasan Hüseyin Uzan katılımcılara hitap ederek caminin yeniden hizmete açılmasında emeği geçenlere teşekkür etti.

Yapılan konuşmaların ardından açılış kurdelesi kesilerek, Cuma namazı kılındı.

Kılınan Cuma namazının ardından vatandaşlara aşure ikram edildi. 

780 metrekare alan üzerine inşa edilen Şahnahan Yeni Camii; yaklaşık bin kişilik ibadet kapasitesi, 4-6 Yaş Kur'an Kursu ve lojmanı ile bölge halkına hizmet verecek.

Programa, Malatya İl Müftüsü Ramazan Dolu, Yeşilyurt Kaymakamı Hasan Hüseyin Uzan, Yeşilyurt İlçe Müftüsü Dr. Hüseyin Bayrak ile çok sayıda vatandaş katıldı. (İLKHA)

Kaynak: 543034

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum