Japonya'da bir fabrikada bıçaklı saldırı: 14 yaralı;

Japonya'da bir fabrikada bıçaklı saldırı: 14 yaralı

Japonya'nın Shizuoka eyaletinde bir fabrikada düzenlenen bıçaklı saldırı sonucu 14 kişinin yaralandığı, saldırganın gözaltına alındığı belirtildi....

Shizuoka eyaletine bağlı Mishima kentindeki bir fabrikada bıçaklı ve spreyli saldırı düzenlendiği bildirildi.

Saldırıda yaralanan 14 kişinin, hastaneye kaldırıldığı belirtildi.

Japonya polisi, saldırıyla bağlantılı şüphelinin gözaltına alındığını ve olayla ilgili inceleme başlatıldığını kaydetti. (İLKHA)

Kaynak: 500464

İlgili Konular :
İlgili Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
0 Yorum